Meerdere vestigingen in één restaurant app
We zijn bezig met de mogelijkheid dat je meerdere vestigingen kunt toevoegen in jouw eigen restaurant app. Zo kunnen je bezoekers bestellen bij elke stad waarin jouw restaurant een vestiging heeft. We zijn daarbij ook bezig om voor scholen apps te ontwikkelen, zodat leerlingen gemakkelijk kunnen bestellen bij hun schoolkantine. Dit is dus een erg interessante ontwikkeling als je als restauranthouder meerdere vestigingen hebt.
De bezoeker kiest gemakkelijk de vestiging in jouw restaurant app
Ondernemers die meerdere vestigingen hebben kunnen nu in dezelfde app hun klanten bedienen. Je kunt al je vestigingen apart toevoegen in de restaurant app en dit komt dan in een overzicht te staan. Zodra je gasten je restaurant app downloaden kunnen ze aangeven bij welke vestiging ze willen bestellen. Ze kunnen deze vestiging na hun keuze altijd nog gemakkelijk veranderen in het hoofdmenu. Als ze bijvoorbeeld vanuit hun thuisstad een dag naar Amsterdam gaan en daar een lekkere, vertrouwde pizza bij jou willen bestellen, dan kunnen ze dat gemakkelijk doen met een simpele klik op de ‘Amsterdam’ knop.
Verschillende restaurant apps, maar dan in één app
In onze backoffice, het beheersysteem van je app, kun je alle instellingen van je app aanpassen. Zo kun je alle opties van de vestigingen die in je app zitten los van elkaar aanpassen. Je kunt het menu voor elke vestiging apart invullen. Heb je in de vestiging in Amsterdam wel pizza met tonijn, maar in niet in Zwolle? Dan kan je bij het menu van de app in Amsterdam de tonijn pizza toevoegen en in Zwolle vul je deze uiteraard dan niet in. Je kunt alle categorieën en alle producten per vestiging apart beheren. Je kunt het dus zien als verschillende restaurant apps, maar dan in één restaurant app.
Uiteraard kun je ook de openingstijden, contactgegevens, adresgegevens en zelfs de verzendkosten apart beheren. Als dit per vestiging verschilt is dit wel zo handig als je dit aan kan passen!