Softwaren voor in de keuken:
Bestellingen efficiënt verwerken
Wij streven er altijd naar om restaurants zo goed mogelijk te ondersteunen. Zo ook in de keuken. Daarom hebben we samen met restauranthouders gekeken om de knooppunten in de keuken te verhelpen. Door middel van hun hulp hebben we efficiënt software voor keuken kunnen ontwikkelen. In deze blog bespreken we waarom ons systeem zo overzichtelijk, snel en efficiënt is. Heb jij ideeën voor onze software voor keuken zodat het nog sneller kan in jouw keuken? Laat het ons gerust weten en deel jouw ideeën met ons zodat we het beste systeem voor jou kunnen creëren!
Samenwerking met restauranthouders
Het is erg belangrijk dat je efficiënt, overzichtelijk en snel kan werken in de keuken. We vonden het daarom enorm belangrijk om tijdens het ontwikkelen van Restaurapp met restauranthouders te praten. We wilden hun inzicht over hoe het er in de keuken aan toe gaat. Met dit inzicht wilden we de behoeften van restauranthouders in de keuken begrijpen. Dankzij het begrijpen van hun behoeften hebben we het backoffice systeem zo efficiënt mogelijk gemaakt om in de keuken te kunnen werken. Daardoor kan jij een goed softwaresysteem in de keuken hebben dat je overzicht, efficiëntie en snelheid biedt.
Wat maakt onze software voor keuken zo efficiënt?
We hebben het systeem in de backoffice enorm overzichtelijk gemaakt, waardoor je maar één scherm nodig hebt. De bestellingen zie je live binnenkomen met alle informatie die je nodig hebt. Bij de bestelling die binnenkomt en bezorgd moet worden kun je een kaart tonen, zodat de bezorger gelijk ziet waar hij naartoe moet. Op de bon wordt ook alle nodige informatie uitgeprint, zodat de bezorger precies weet waar hij aan toe is.
Google Maps integratie voor afleveradres
We kennen de situatie allemaal: er is een nieuwe bezorger en die is nog niet zo wegwijs op de scooter. Hij wordt op pad gestuurd, maar moet eerst Google Maps erbij pakken om te checken waar hij precies moet zijn. Begrijpelijk, maar in alle hectiek in de keuken niet echt handig. Om het de bezorger makkelijker te maken, hebben wij Google Maps geïntegreerd in het overzicht van de bestelling. Hiermee kan de bezorger gelijk op de kaart zien waar hij moet zijn en is hij lekker snel op pad.
Betaalmethode op de bon geprint
Nog een herkenbare situatie: de bezorger komt aan bij de klant, overhandigt de bestelling en trekt de portemonnee voor de betaling. Oeps! De klant wilde graag pinnen en het pinautomaat ligt nog in de keuken. Ergens op de bon stond wel een snel geschreven opmerking, maar deze was slecht leesbaar waardoor de bezorger deze over het hoofd heeft gezien. Om dit veelvoorkomende probleem te voorkomen printen wij duidelijk de betaalmethode en betaalstatus op de bon. Zo weet iedereen in de keuken waar ze aan toe zijn.
Binnenkort ook beschikbaar!
We zijn momenteel bezig om de software voor keuken uit te breiden. Hierbij ontwikkelen we een systeem waarbij de bestellingen die bezorgd moeten worden automatische gebundeld worden op basis van de afleveradressen. Zo wordt er automatisch een efficiënte bezorgroute gemaakt voor de bezorger, zodat er geen tijd verloren gaat en de bestellingen zo snel mogelijk bezorgd worden.
Bovendien willen we de systemen koppelen waar je nog meer bestellingen voor je restaurant binnen krijgt. Zit je bijvoorbeeld ook bij Thuisbezorgd? We zijn bezig met een koppeling waarbij bestellingen die bij hun binnen komen ook op het Restaurapp scherm te zien zijn. Zo zie je alle bestellingen bij jouw restaurant op één beeldscherm binnen komen. Dat bespaart je geld én plek in de keuken, want je wilt daar natuurlijk niet drie of vier schermen hebben staan.
Heb jij nog ideeën voor onze software voor keuken?